.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزايش قيمت سيم‌كارت تلفن همراه درمازندران
در حالي كه روند كاهشي قيمت سيم‌كارت تلفن همراه در بازار مازندران تا چندي پيش ادامه داشت و قيمت آن از رقم ثبت‌نامي (سه ميليون و ‪ ۶۰۰‬هزار ريال) هم كمتر شده بود، اكنون به چهار ميليون و ‪ ۵۰۰‬هزار ريال رسيده است.

در حالي كه روند كاهشي قيمت سيم‌كارت تلفن همراه در بازار مازندران تا چندي پيش ادامه داشت و قيمت آن از رقم ثبت‌نامي (سه ميليون و ‪ ۶۰۰‬هزار ريال) هم كمتر شده بود، اكنون به چهار ميليون و ‪ ۵۰۰‬هزار ريال رسيده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، هم‌اكنون قيمت سيم‌كارت در شهرهاي قائمشهر، بابل و آمل با توجه به شماره آن بين چهار ميليون و ‪ ۱۰۰‬هزار تا چهار ميليون و ‪ ۵۰۰‬هزار ريال است.

يك منبع آگاه از بازار تلفن همراه در ساري معتقد است: درحاليكه قيمت سيم كارت‌هاي اعتباري و ايرانسل به نسبت سيم كارت‌هاي دائمي تفاوت فاحشي دارد اما همچنان استقبال مشتريان موجب رونق بازار سيم كارت شده است.

وي مدعي شد: مشتركان افزايش تعرفه‌ها، آنتن‌دهي نامناسب و مشكلات برقراري ارتباط در بسياري از مناطق را دليل انتخاب سيم كارت دائمي اعلام مي‌كنند.

وي كه خواست نامش فاش نشود، افزود: از آنحايي كه حدود ‪ ۷۰‬درصد از دريافت‌كنندگان سيم‌كارت در مازندران كه با هدف اقتصادي و سودآوري در دوره گذشته ثبت نام كرده بودند، اكنون با افزايش قيمت، موقعيت را براي فروش آماده ديده و اقدام به فروش مي‌كنند كه اين خود مي‌تواند به تعديل قيمت در بازار بيانجامد.

وي با بيان اينكه سيم كارت كارنكرده و به اصطلاح صفر بندرت پيدا مي‌شود، ادامه داد: از آنجايي كه قيمت سيم‌كارت با قيمت ثبت نامي برابرشده بود بسياري از دريافت‌كنندگان از فروش سيم كارت منصرف شده واز آن استفاده كرده‌اند.

وي خاطر نشان كرد: اكنون با افزايش قيمت، عرضه سيم‌كارت براي فروش فراوان شده است و تقاضا نيز به نسبت عرضه وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، هرچند كه قيمت سيم‌كارتها با پيش شماره‌هاي معمولي در محدوده چهار تا چهار و نيم ميليون ريال است اما قيمت سيم كارت با پيش شماره‌هاي ويژه شهرستانهاي بابل، آمل و ساري كه پيش شماره‌هاي ‪ ۰۹۱۱۱۲۱ ،۰۹۱۱۱۱۱‬و ‪ ۰۹۱۱۱۵۱‬است، خريدار بيشتري دارد و افراد حاضرند اين سيم كارتهارا حتي با قيمت قابل توجه و بالاتري بخرند.

گفته مي‌شود قيمت سيم‌كارتهاي با شماره‌ها كه هشت ميليون ريال بوده، اكنون تا ‪ ۹‬ميليون ريال خريد و فروش مي‌شود.

در استان مازندران تعداد ‪ ۱۰۰‬هزار نفر در ‪ ۵۳‬شهر براي تلفن همراه ثبت نام كرده‌اند.

به گزارش ايرنا شركت مخابرات استان مازندران واگذاري اين سيم كارت‌ها را آغاز كرده است.

استان مازندران با داشتن حدود سه ميليون نفر جمعيت، داراي يك ميليون و ‪ ۱۰۰‬هزار تلفن ثابت و افزون بر ‪ ۶۰۰‬هزار تلفن همراه است


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.